ZADZWOŃ
609 850 372
ZNAJDŹ SZKOLENIE
Negocjacje handlowe i skuteczna sprzedaż usług IT
NHIT
Obsługa klienta IT
OPIS SZKOLENIA

Celem szkolenia jest doskonalenie takich umiejętności sprzedażowych i negocjacyjnych, które pozwalają zwiększyć szansę nie tylko na jednorazową sprzedaż usług, ale na zbudowanie długofalowych relacji z klientem i powtarzalność transakcji dzięki zrozumieniu sytuacji klienta, jego aspiracji, potrzeb, ograniczeń i dzięki budowaniu swoich propozycji handlowych w oparciu o tą wiedzę. Trenowane umiejętności negocjacyjne mają na celu poszukiwanie takich rozwiązań (merytorycznych, technicznych, finansowych), które będą do zaakceptowania przez wszystkich partnerów negocjacyjnych, zgodnie z filozofią wygrany- wygrany.
Podczas szkolenia uczestnicy dowiedzą się: jak zdobywać, podczas rozmowy handlowej, najważniejsze informacje mające wpływ na efekt sprzedażowy, jak budować dobrą relację z klientem, konstruować i skutecznie prezentować ofertę usług IT, zamykać sprzedaż i negocjować warunki kontraktu.
Uczestnicy nauczą się jak radzić sobie z brakiem zainteresowania, zastrzeżeniami, wygórowanymi oczekiwaniami, grami negocjacyjnymi klienta, a także jak dostosowywać sposób prowadzenia rozmowy do konkretnych typów osobowości.
W ramach ćwiczeń i zajęć praktycznych uczestnicy opracują i przetrenują w praktyce konkretne umiejętności komunikacyjne i negocjacyjne (zdania, zwroty, algorytmy) na różne sytuacje podczas rozmów handlowych, dopasowując je do swoich możliwości oraz swoich indywidualnych preferencji.

WYMAGANIA

Przed przystąpieniem wymagane jest zapoznanie się z modułem wprowadzającym kursu e-learningowego.

KORZYŚCI

Po warsztacie:

  • Posiądziesz dużą świadomość i wiedzę na temat psychologicznych aspektów sprzedaży i negocjacji handlowych.
  • Będziesz dysponował/a dużą ilością pomysłów na skuteczne interwencje podczas rozmów sprzedażowych oraz negocjacji handlowych.
  • Zostaniesz wyposażony/na w konkretne sposoby reagowania na różne sytuacje podczas rozmów handlowych, które będziesz mógł/mogła od razu wdrożyć w życie.
PLAN SZKOLENIA

Dzień 1

Filozofia obsługi klienta

  • Czym jest sprzedaż usług IT?
  • Czynniki wpływające na skuteczność oferty (trójkąt marketingowy).
  • Negocjacje handlowe jako gra psychologiczna – jak się w niej odnaleźć?
  • Style sprzedaży i negocjacji oraz ich konsekwencje.

Narzędzia budowania korzystnej relacji  z klientem.

  • Projekcje i ich wpływ na relacje, rozmowy handlowe i przebieg negocjacji.
  • Zapobieganie projekcjom – otwartość w komunikacji.
  • Jak budować dobrą relację na początku rozmowy handlowej?

Skuteczna prezentacja rozwiązań IT

  • Rozpoznawanie perspektywy klienta: motywów, potrzeb, ograniczeń, aspiracji, kryteriów decyzyjnych.
  • Dobór rozwiązań i skutecznej argumentacji do perspektywy klienta.
  • Skuteczna prezentacja rozwiązań IT: używanie języka korzyści, dostosowanie języka do poziomu wiedzy rozmówcy, wciąganie w dialog.
  • Zamykanie transakcji.

Indywidualizacja rozmów handlowych.

  • Przedstawienie typologii osobowości opartej na meta-programach NLP i jej konsekwencji dla rozmów handlowych.
  • Rozpoznawanie typów osobowości.
  • Sposoby prowadzenia rozmów handlowych z klientami o różnych typach osobowości.
  • Rozpoznawanie własnych osobowościowych predyspozycji i ograniczeń w kontaktach z klientami.

 

Dzień 2

Trudne sytuacje w podczas rozmów handlowych.

  • Radzenie sobie z brakiem zainteresowania i niechęcią do rozmowy.
  • Radzenie sobie z zastrzeżeniami i wątpliwościami klienta.
  • Radzenie sobie z grami psychologicznymi klienta.

Negocjacje handlowe.

  • Style negocjacji i ich konsekwencje.
  • Pozycje negocjacyjne i ich znaczenie dla przebiegu rozmów.
  • Model negocjacji nastawionych na współpracę jako sposób przełamywania impasów w rozmowach oraz radzenia sobie ze zróżnicowanymi stanowiskami.
  • Negocjacje pozycyjne, ich zasady i zastosowanie.
Czas trwania
2 dni
Poziom
podstawowy
765
CENA PLN netto
0.00

Lokalizacja i terminy

Warszawa
1190 zł
FORMULARZ
ZAMÓWIENIA
*
*
*
*

* tyczy się pól obowiązkowych

 
 
 

FORMULARZ ZAMÓWIENIA

GRATULACJE!
PODJĄŁEŚ ŚWIETNĄ DECYZJĘ!
Wkrótce skontaktuję się z Tobą nasz konsultant.
W razie jakichkolwiek pytań jesteśmy do Twojej dyspozycji pod telefonem,
mailem oraz na kanałach społecznościowych w godzinach 9:00 - 17:00.
PODSUMOWANIE FORMULARZA ZAMÓWIENIA*
Imię:
Nazwisko:
Telefon:
E-mail:
Firma:
Szkolenie:
Zamówienia dodatkowe:
Data:
Lokalizacja:
Cena: