Szkolenia Helion

ZADZWOŃ
609 850 372
ZNAJDŹ SZKOLENIE
LEAN IT
L IT
Lean
UDOSTĘPNIAMY EBOOKI I VIDEOKURSY
Przez okres 3 miesięcy od zakończenia szkolenia udostępniamy Ci bezpłatnie wybrane pozycje

Ebooki


  • Zobacz fragment.
    Architektura Lean w projektach Agile
    James O. Coplien, Gertrud Bjornvig
OPIS SZKOLENIA

Celem szkolenia jest zaprezentowanie filozofii i wybranych narzędzi Lean IT. Podejście Lean IT jest związane z zarzadzaniem produktami i usługami informatycznymi. Dostarcza filozofię, narzędzia / metody zarządzania jakością w oparciu o koncepcję produkcji Toyota Production System (TPS).

Przetłumaczone na język produktów i usług IT zasady TPS przynoszą konsekwentny wzrost satysfakcji klientów i wydajności.

Szkolenie przybliża w sposób praktyczny zagadnienia pozwalające na zwiększenie wartości dostarczanej klientom, wyeliminowanie prac nie przynoszących wartości dodanej. Daje możliwości poznania metod angażowania pracowników w ciągłe doskonalenie w celu podniesienia poziomu satysfakcji klienta i uzyskania większej wartości strategicznej.

WYMAGANIA

Brak

KORZYŚCI

Jako uczestnik szkolenia

  • Zrozumiesz  filozofię Lean IT
  • Poznasz  techniki i narzędzia, które pozwolą efektywnie wdrożyć Lean IT w organizacji
  • Dowiesz się jak  definiować wartość dodaną dla klienta i eliminować straty w procesach wytwórczych

Po to by

  • Podjąć decyzje o wdrożeniu Lean IT w organizacji
  • Lepiej rozumieć potrzeby klienta, definiować jego wymagania i przygotowywać oprogramowanie w oparciu o te potrzeby
  • Zastosować wybrane narzędzia/ metody doskonalenia procesu wytwarzania oprogramowania, które pozwolą uzyskać mierzalną oszczędność czasu poprzez: ujednolicenie metod pracy, koncentracje na potrzebach klienta i jakości wytwarzania, eliminację strat , co w praktyce pozwoli obniżyć koszty i skrócić czas wytwarzania oprogramowania
  • Przygotować się do egzaminu certyfikacyjnego

 

PLAN SZKOLENIA

Dzień 1

Lean IT – wprowadzenie
Perspektywy Lean IT

  • Klient:

 - Wartość dla klienta

 - Głos Klienta

 - Adekwatność do potrzeb klienta

 - Drzewo Wymagań Jakościowych

 - Strumienie Wartości w IT

 - Konsekwencje niskiej jakości: Pojęcia /narzędzia / metody: Voice of Customer (VOC), Kano model, Critical to quality (CTQ),

  • Proces:

 - Podejście do procesu

 - Diagram SIPOC

 - Mapowanie Strumienia Wartości: Pojęcia/ narzędzia / metody:  SIPOC, Value Stream Map (VSM), Push, Pull, Just-in-time (JIT);

Dzień 2

  • Wydajność:

 - Jak rozumieć wydajność ?

 - Kluczowe wskaźniki wydajności

 - Efektywność operacyjna procesu

 - Matryce kompetencji: Pojęcia /narzędzia / metody: Key Performance Indicator (KPI), Operational Process Efficiency(OPE), Skills & Knowledge Matrix

  • Organizacja i podejście:

 - Koncentracja na kliencie

 - Dialog wydajności

 - Zarządzanie przez wizualizację

 - Tablice: Pojęcia /narzędzia / metody: Performance dialogue, Visible management, Kaizen, DMAIC, Pareto analysis, Ishikawa analysis, 5 Whys

  • Postawy i zachowania:

 - Przywództwo i postawy: Pojęcia/ narzędzia/ metody: Lean leadership, AURRA model, Go and see

Czas trwania
2 dni
Poziom
średniozaawansowany
Certyfikat HELION
120
CENA PLN netto
0.00

Lokalizacja i terminy

Warszawa
2600 zł
Gliwice
2600 zł

Zamów dodatkowo

FORMULARZ
ZAMÓWIENIA
*
*
*
*

* tyczy się pól obowiązkowych

 

FORMULARZ ZAMÓWIENIA

GRATULACJE!
PODJĄŁEŚ ŚWIETNĄ DECYZJĘ!
Wkrótce skontaktuję się z Tobą nasz konsultant.
W razie jakichkolwiek pytań jesteśmy do Twojej dyspozycji pod telefonem,
mailem oraz na kanałach społecznościowych w godzinach 9:00 - 17:00.
PODSUMOWANIE FORMULARZA ZAMÓWIENIA*
Imię:
Nazwisko:
Telefon:
E-mail:
Firma:
Szkolenie:
Zamówienia dodatkowe:
Data:
Lokalizacja:
Cena: