ZADZWOŃ
609 850 372
ZNAJDŹ SZKOLENIE
LEAN IT
L IT
Lean
UDOSTĘPNIAMY EBOOKI I VIDEOKURSY
Przez okres 3 miesięcy od zakończenia szkolenia udostępniamy Ci bezpłatnie wybrane pozycje

Ebooki


  • Zobacz fragment.
    Architektura Lean w projektach Agile
    James O. Coplien, Gertrud Bjornvig
OPIS SZKOLENIA

Celem szkolenia jest zaprezentowanie filozofii i wybranych narzędzi Lean IT. Podejście Lean IT jest związane z zarzadzaniem produktami i usługami informatycznymi. Dostarcza filozofię, narzędzia / metody zarządzania jakością w oparciu o koncepcję produkcji Toyota Production System (TPS).

Przetłumaczone na język produktów i usług IT zasady TPS przynoszą konsekwentny wzrost satysfakcji klientów i wydajności.

Szkolenie przybliża w sposób praktyczny zagadnienia pozwalające na zwiększenie wartości dostarczanej klientom, wyeliminowanie prac nie przynoszących wartości dodanej. Daje możliwości poznania metod angażowania pracowników w ciągłe doskonalenie w celu podniesienia poziomu satysfakcji klienta i uzyskania większej wartości strategicznej.

WYMAGANIA

Brak

KORZYŚCI

Jako uczestnik szkolenia

  • Zrozumiesz  filozofię Lean IT
  • Poznasz  techniki i narzędzia, które pozwolą efektywnie wdrożyć Lean IT w organizacji
  • Dowiesz się jak  definiować wartość dodaną dla klienta i eliminować straty w procesach wytwórczych

Po to by

  • Podjąć decyzje o wdrożeniu Lean IT w organizacji
  • Lepiej rozumieć potrzeby klienta, definiować jego wymagania i przygotowywać oprogramowanie w oparciu o te potrzeby
  • Zastosować wybrane narzędzia/ metody doskonalenia procesu wytwarzania oprogramowania, które pozwolą uzyskać mierzalną oszczędność czasu poprzez: ujednolicenie metod pracy, koncentracje na potrzebach klienta i jakości wytwarzania, eliminację strat , co w praktyce pozwoli obniżyć koszty i skrócić czas wytwarzania oprogramowania
  • Przygotować się do egzaminu certyfikacyjnego

 

PLAN SZKOLENIA

Dzień 1

Lean IT – wprowadzenie
Perspektywy Lean IT

  • Klient:

 - Wartość dla klienta

 - Głos Klienta

 - Adekwatność do potrzeb klienta

 - Drzewo Wymagań Jakościowych

 - Strumienie Wartości w IT

 - Konsekwencje niskiej jakości: Pojęcia /narzędzia / metody: Voice of Customer (VOC), Kano model, Critical to quality (CTQ),

  • Proces:

 - Podejście do procesu

 - Diagram SIPOC

 - Mapowanie Strumienia Wartości: Pojęcia/ narzędzia / metody:  SIPOC, Value Stream Map (VSM), Push, Pull, Just-in-time (JIT);

Dzień 2

  • Wydajność:

 - Jak rozumieć wydajność ?

 - Kluczowe wskaźniki wydajności

 - Efektywność operacyjna procesu

 - Matryce kompetencji: Pojęcia /narzędzia / metody: Key Performance Indicator (KPI), Operational Process Efficiency(OPE), Skills & Knowledge Matrix

  • Organizacja i podejście:

 - Koncentracja na kliencie

 - Dialog wydajności

 - Zarządzanie przez wizualizację

 - Tablice: Pojęcia /narzędzia / metody: Performance dialogue, Visible management, Kaizen, DMAIC, Pareto analysis, Ishikawa analysis, 5 Whys

  • Postawy i zachowania:

 - Przywództwo i postawy: Pojęcia/ narzędzia/ metody: Lean leadership, AURRA model, Go and see

Czas trwania
2 dni
Poziom
średniozaawansowany
Certyfikat HELION
120
CENA PLN netto
0.00

Lokalizacja i terminy

Warszawa
2600 zł
Warszawa
2600 zł
Gliwice
2600 zł
Gliwice
2600 zł
Gliwice
2600 zł
Warszawa
2600 zł
Gliwice
2600 zł
Warszawa
2600 zł
Warszawa
2600 zł
Gliwice
2600 zł

Zamów dodatkowo

FORMULARZ
ZAMÓWIENIA
*
*
*
*

* tyczy się pól obowiązkowych

 

FORMULARZ ZAMÓWIENIA

GRATULACJE!
PODJĄŁEŚ ŚWIETNĄ DECYZJĘ!
Wkrótce skontaktuję się z Tobą nasz konsultant.
W razie jakichkolwiek pytań jesteśmy do Twojej dyspozycji pod telefonem,
mailem oraz na kanałach społecznościowych w godzinach 9:00 - 17:00.
PODSUMOWANIE FORMULARZA ZAMÓWIENIA*
Imię:
Nazwisko:
Telefon:
E-mail:
Firma:
Szkolenie:
Zamówienia dodatkowe:
Data:
Lokalizacja:
Cena: